Thursday, 13 September 2012

Bertuahnya Manusia

Dalam dunia ni mesti ader diantara korang pernah bernasib baik kn?...ini smua adalah QADA & QADAR ALLAH S.W.T.... ucapan syukur pasti diungkapkan bagi sesiapa yg menerima perkara yng baik kn?....jom kite tgk contoh2 ''nasib baik'' dkt luar negare...layan...oh yee sblum 2..kalo admin ader trsalah bahase...mohon dibetulkn k?...zasssss


hahahah..walawe!!!!

Bagai lembu mengiau macam kucing

As'salam dan salam sejahtera kepada smua pengunjung2 blog saye samaada secare sah atau x sah...eheh..sory melalut jap..sbgai mukhadimah....baiklah...korng nk tgk x bkat2 yg sngt istimewa dn unik?...kalo nk...jom tgk video tntang greg pritchard....suare dia...fulamak...x der saper bleh lwan...knpe sye tulis title mcm kt atas?...nk taw sbbnyer?...jom layan


Akad Nikah yng Luar biasa (lawak)

kite slalu tgk orng akad nikah kn?...ader yng brdebar-debar....dn mcm2 lagi...smua 2 normal....tapi ader jgak yng x normal...apw yng x normal nye?....jom kite tgk...hua3






Sekolah Oh Sekolah

Hari2 msti ader je murid2 sekolah yng komplain sbb uniform yng mereka pkai..bnyak alasan yng diorng bagi..contohnye:-

  1. Dah lapuk & nmpak mcm kuno
  2. Nmpak x lawo & x macho
  3. kalo negare lain bru kmaz,stylo dn berbagai-bagai lo lagi...
tapi anda smua prasan x bju putih yng slalu kite pkai 2 bnyak faedahnye...buktinye?

  1. supaye x pnas..malaysia kn agk panas..:) (wrne putih memantulkn haba)
  2. nmpak teratur dn suci (putih kn suci)
  3. jimat lagi mesra
  4. supaye clorox mnjadi bahan pncuci utk baju skolah (kalo trkena sambal)
so?....fikir2 kn la ea...:)


video paling 'tua' di Youtube

Okay...mungkin smua orng kalau 'on' youtube...confirm layan lagu la...korea la...dan berbagai-bagai lagi yang sewaktu dengannya....tapi korang pernah survey x video paling awal di youtube?...x pernah?..so jom tengok same2....heheh..enjoy it




Amacam?...best?....hehehe...Sekian Terima kasih..toce2

Aksi x sopan (budak sekolah)

ni la wahai tuan2 dn puan2 yng amat2 saya hargai kerana sudi meluangkn mase untuk mentelaah video x bertamadun yng dilakonkn oleh murid sekolah.....haiss~~ makin lame makin teruk...tapi video ni mmng teruk...hrap muke jew ader pakej...tapi perangai...jatuh mnjunam saham....jom layan video ni





Sunday, 26 August 2012

Hollywood Movie

Salam Aidilfitri kepda smua...:D.....

hari ni admin akn komen sedikit  tentang cerita....'HUNGER GAMES'...movie ini telah diarahkan oleh Gary Hoss.

dibintangi oleh=
-jennifer lawrence
-josh  hutcherson
-elizabeth bank




serius citer ni ganas....ape yng ganas?...mcmni...setiap daerah atau 'district' perlu mnghantar wakil 2 orng untuk mnyertai pertandingan 'hunger games'.Terdapat 12 'district' di dalam satu pertandingan. Bermakna terdapat 24 orng kanak-kanak atau remaja.Mereka dipilih secara rawak pada setiap tahun.Untuk memenangi pertandingan ini,seorang daripada 24 orng perlu hidup manakala 23 akan mati.

*segala adegan dalam movie ini memang ganas...libas guna pedang dan banyak darah...hahaha...try la tengok ea*