ahahha..amacam?...ader feel x nk jwab sjarah lpas ni?...so..ambil la lngkah iniseatif utk mningkatkn pngetahuan am anda...:)
Thursday, 13 September 2012
Sejarah itu senang
nk care mudah mnghafal fakta2 sejarah tntng perang dunia?....senang jew...x perlu bukak buku...tapi dgn care brmain prmainan video atau 'game'....seperti Call Of Duty:World At War
ahahha..amacam?...ader feel x nk jwab sjarah lpas ni?...so..ambil la lngkah iniseatif utk mningkatkn pngetahuan am anda...:)
ahahha..amacam?...ader feel x nk jwab sjarah lpas ni?...so..ambil la lngkah iniseatif utk mningkatkn pngetahuan am anda...:)
Gangster di dunia?
kite slalu tngk gangster2 kt mlaysia kn?...ape kate kalo kite tgk gangster2 oversea plak?..ape tnggu lagi...jom 'cuci mata'..hheh.
mexico
Jepun
so...ape pndapat korunk?...kalo ader ape2 cdangan..sila komen2 lar ea?..daaaaa...
mexico
America
Italy
Rusia
so...ape pndapat korunk?...kalo ader ape2 cdangan..sila komen2 lar ea?..daaaaa...
Lif Ke angkasa?
sungguh menakjubkan....itulah yang dpat digambarkn tentang kemajuan teknologi jepun yang semakin hari semakin maju...kenapa?..kerana Firma Obayashi Corp telah mendakwa bahawa mereka mampu membina lif setinggi 96,000 kilometer?...jauh x?...x jauh pn...jom tengok gmbar2..cakap bnyak x der gune...huhuh
ciri-ciri (ringkasan)
ciri-ciri (ringkasan)
- dibina menggunakan teknologi nanotube yang lebih 20X kuat dri besi
- sebuah lif dpt menampung seramai 30 orng dgn klajuan 200 km/h dan mengambil masa seminggu sbelum berhenti di stesen pada ketinggian 36000km
- para pelancong akan tinggal disini manakala kumpulan penyelidik akan meneruskan perjalanan
Cosplay yang fail
cosplay bermaksud sseorang itu berpkaian mnyerupai ssuatu watak dalam anime atau kartun...dgr pn dh rse kool kn?...tapi ini smua mmerlukan kreativiti yng tnggi beserta kesesuaian orng itu mmegang watak tersebut....ape yng akn terjadi kalau keperluan itu diabaikn?...saksikan..jeng3
huhuhu....'kool' kn?....ni lah hasilnye kalau seseorng itu x ssuai dgn watak dipegang..
huhuhu....'kool' kn?....ni lah hasilnye kalau seseorng itu x ssuai dgn watak dipegang..
Kenali sut2 Ironman
ahhah....ari ni tibe2 rse nk wat entri psal Ironman...bkan ape sbb dalam bnyak2 hero.. Ironman paling kool skali..kn3?..:)...oke jom kite tgk sut2 dia
MARK
MARK II
MARK
MARK II
MARK |||
David Blaine Parody
Saper yng x knal david blaine....skali sebut nme..msti korang terbayang tntng kehebatan beliau dalam magic show....btul x?...tapi kali ni david blaine buatan youtube x kurang hebatnye....kagum i taw..hehehe...enjoy
hebat kn?..hehehhhehe....
hebat kn?..hehehhhehe....
Subscribe to:
Posts (Atom)




.jpg)


